Методична скринька

Інформатика 6 клас (нова програма)

Тема: "Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи"
Мета:
навчальна: сформувати поняття про операційну систему, її призначення, графічний інтерфейс операційної системи;розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до предмета.Тип уроку: засвоєння нових знань.Обладнання та наочність: стенд «вивчаємо тему», «критерії оцінювання», дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.




Інформатика 7 клас (нова програма)

Тема: Уведення, редагування і форматування даних в текстовому процесорі Excel 2010.
Мета уроку:

- навчальна: ознайомитись з правилами введення і редагування даних різного типу в табличному процесорі; засвоїти способи виконання  основних операцій над даними в середовищі Excel  2010; вивчити  основні  формати даних в Excel  2010 та способи їх зміни; ознайомитись з основними командами форматування даних, клітинок та комірок в табличному процесорі Excel .
- розвивальна: розвивати  навики роботи з прикладними  програмами загального  призначення; розвивати  навики логічного мислення учнів.
- виховна: виховувати  самостійність, прагнення  до самоосвіти, зацікавленість предметом.

Домашнє завдання
1). Усно відповісти на запитання п. 8 «Перевір себе».
2). Виконати за підручником Ривкінд Й.Я. Інформатика 7 кл.Практичну роботу № 7. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» стор. 123-124.
3). Відправте виконану роботу на електронну скриньку кабінету інформатики 28а.

Інформатика 9 клас 

Тема: Запуск на виконання програм. Типи файлів. Зв'язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів. 
Мета: під час вивчення цієї теми ви дізнаєтесь про основні типи файлів, зв'язок файлів із  програмами, шаблони імен.
Підручник: Інформатика 9 клас Й.Я.Ривкінд

Тема. Основи роботи з текстовою інформацією
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Основи роботи з текстовою інформацією»; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.
Очікувані результати: учні повинні знати формати файлів, що обробляються текстовим процесором, пояснювати призначення й можливості систем обробки текстів, призначення основних меню, панелей інструментів, використовувати довідкову систему текстового процесора, засоби пошуку й автоматичної заміни тексту, засоби перевірки правопису, вміти створювати, відкривати й зберігати документи, форматувати шрифти і абзаци, копіювати й переміщувати фрагменти тексту, знаходити й замінювати фрагменти тексту в автоматичному режимі, перевіряти правопис текстових документів та виправляти помилки в автоматизованому режимі.
Обладнання: підручник, презентація.
Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок. 
Перед початком пропонуємо пройти вхідне тестування (натисніть курсором миші на посилання (ВХІДНЕ ТЕСТУВАННЯ) дайте відповіді на питання та натисніть на ГОТОВО)

Відеоуроки з теми «Основи роботи з текстовою інформацією»:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4oHoEpCCWPI– «Текстовий редактор Word»
 – «Будова вікна Microsoft Word 2007»;
 – «Форматування тексту»;
 Пропонуємо пройти підсумкове тестування (натисніть курсором миші на посилання (ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ) дайте відповіді на питання та натисніть на ГОТОВО)


Тема уроку: Поняття комп’ютерної графіки. Растрові й векторні зображення та їх властивості. Колірні системи.Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. Формати графічних файлів. Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.
Мета уроку:
Навчальна: ввести поняття: векторного й растрового зображення; колiрної системи; розглянути: властивостi векторних i растрових зображень; можливостi редакторiв векторної i растрової графiки; властивостi поширених форматiв графiчних файлiв, таких, як BMP, GIF, JPEG, PNG; принцип кодування кольору в системах RGB, CMYK; призначення та рiзновиди засобiв обробки графiчних даних; сформувати вмiння: використовувати спецiалiзованi програмнi засоби для переглядузображень; перетворювати формати графiчних файлiв за допомогою спецiалiзованих програмних засобiв.

Інформатика 10 клас

ТемаПоняття про шаблон документа. Створення документа за допомогою майстра.
Мета:
  •  ввести поняття «шаблон документа», «майстер створення»;
  •  навчити використовувати шаблони документів, майстер створення документів;
  •  формувати вміння використовувати набуті знання на практиці;
  •  розвивати креативність і образне мислення;
  •  виховувати культуру оформлення текстових документів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Базові поняття і терміни: шаблон документа, майстер створення.
Обладнання та матеріали: проектор або налагоджена локальна мережа, роздатковий матеріал, мікрофон.

Програмне забезпечення: MS Word 2010.
Увага! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки !!
Перед початком роботи рекомендуємо переглянути наступну презентацію з данної теми:


Формування практичних вмінь і навичок.
Створення документа за допомогою майстра
Завдання 1: Створити файл Резюме.doc за допомогою відповідного стандартного майстра текстового процесора MS Word

  1. У середовищі текстового процесора MS Word виконайте вказівку Файл/Створити.
  2. В області завдань Створити документ у розділі Шаблони вибираємо посилання Резюме/Стандартні.
  3. Виберіть стиль оформлення резюме, його тип із запропонованих на власний розсуд і натисніть Завантажити.
  4. На наступних кроках введіть запропоновані відомості про себе. У створеному документі введіть відомості, передбачені шаблоном.
  5. Збережіть результати  у файлі Резюме.doc у папці Текстовий процесор вашої структури папок.
Домашня робота: опрацювати відповідний параграф підручника, створити файл Моя_брошура.doc за допомогою відповідного стандартного майстра текстового процесора MS Word на довільну тематику.
Закріпити отриманні знання переглянувши наступний відеоролік:

Тема уроку: "Робота з поштовим клієнтом".
Перед початком роботи пропонуємо пройти вхідне тестування (натисніть на посилання нижче): Вхідне тестування
Перед закінченням роботи пропонуємо пройти підсумкове (вихідне) тестування:

Інформатика 11 клас (академічний рівень) 

Розділ 3 "Бази даних. Системи управління базами даних" .
Тема уроку: "Основні етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера. Поняття програми".
Мета:
        сформувати: 
  •         поняття програми, середовища програмування;
  •         уявлення про різні методи розв'язування задач;
  •         загальні основи термінології алгоритмізації;
  •         вміння чітко й лаконічно висловлювати думки;
  •         вміння використовувати середовище програмування для розв'язування задач;
        розвивати логічне мислення, розумову активність учнів, цілеспрямованість, пам’ять.
        виховувати уважність, дисциплінованість під час роботи за ПК.
Підручник: Інформатика Ривкінд Й.Я. 11 клас
Давай пригадаємо!
Дай відповіді на запитання:
Що таке алгоритм?
Які основні властивості алгоритмів?
Які існують основні форми подання алгоритмів?
Хто може бути виконавцем алгоритму?
Чим викликано існування багатьох способів опису алгоритмів?
Назвіть базові структури алгоритмів.
Вивчення нового матеріалу.



Домашнє завдання
Дайте відповіді на запитання за підручником на с. 39 рубрика "Перевір себе".
Параграф 2.3, на с. 39 завдання № 3

Тема уроку: "Бази даних. Системи управління базами даних".
Перед початком пропонуємо пройти вхідне тестування
(Натисніть курсором миші на посилання (ВХІДНЕ ТЕСТУВАННЯ) дайте відповіді на питання та натисніть на ГОТОВО)
Повторення вивченого


Перед закінченням роботи пропонуємо пройти підсумкове (вихідне) тестування



Немає коментарів:

Дописати коментар