Про методичне об'єднання


ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАНННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ НА 2015–2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Науково - методична проблема освітян Дніпропетровщини:
«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Науково - методична проблема освітян міста:
«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства в умовах єдиного освітнього округу на засадах сталості»

Науково - методична проблема вчителів МО:
«Використання Інтернет-технологій як складової креативної освіти для розвитку інноваційної особистості»

Провідна ідея:
Поліпшення якості освіти є необхідною умовою формування інформаційного суспільства та конкурентоспроможної економіки.

Актуальність:
Інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом.

Завдання міського методичного об’єднання вчителів інформатики на 2014-2015 н.р. та основні напрямки роботи:
  • Розвиток інформаційної культури особистості, основ критичного мислення та медіа-грамотності;
  • Вдосконалювати педагогічну майстерність педагогів. Продовжити створення банку даних передового педагогічного досвіду з ефективного використання засобів загального та навчального призначення на уроках інформатики та базових дисциплін;
  • Раціональне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, підвищенні кваліфікації педагогічних працівників та самоосвіти;
  • Впровадження в навчально-виховний процес концепції Державної програми «Сто відсотків»;
  • Раціональне використання можливостей системи всеукраїнського шкільного порталу «Класна оцінка» та участь в наповненні порталу;
  • Впровадження в навчально-виховний процес Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
  • Залучення у навчальний процес інформаційно-технологічних платформ нового покоління;
  • Використовувати системний підхід до організації роботи із здібними та обдарованими учнями.
  • Сприяння розвитку і поширення технологій дистанційного навчання, новітніх електронних навчальних засобів і ресурсів.
Шляхи реалізації поставлених завдань:
  • Забезпечення засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання учнів.
  • Створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
  • Урізноманітнення функцій у навчальному процесі та прийняття більшої відповідальності за організацію і зміст навчання й викладання.
  • Зміщення акцентів від передачі знань до організації навчання з максимальним використанням нових методів і джерел навчання в суспільстві.
  • Поширення використання сучасних освітніх технологій та набуття у зв'язку з цим необхідних знань і навичок.
  • Розширення співробітництва з іншими викладачами і зміна структури їхньої взаємодії.
  • Посилення роботи з батьками учнів та іншими членами суспільства і залучення їх до активної участі в житті школяра.
  • Надавати перевагу таким формам роботи з учнями, які забезпечують високий рівень активності кожного учня, максимальне включення його досвіду.
Очікуванні результати:
  • Поліпшення якості шкільної освіти, створення механізму її стійкого інноваційного розвитку
  • Доступ учнів та вчителів до високоякісних освітніх ресурсів з використанням високошвидкісних каналів
  • Створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і ефективний доступ до них через Інтернет
  • Формування дистанційної системи виявлення обдарованих учнів
  • Підвищення кваліфікації вчителів та ефективних форм та методів викладання інформатики шляхом інтенсивного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес.

Немає коментарів:

Дописати коментар