ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАНННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ НА 2015–2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Науково - методична проблема освітян Дніпропетровщини:
«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»
Науково - методична проблема освітян міста:
«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства в умовах єдиного освітнього округу на засадах сталості»
Науково - методична проблема вчителів МО:
«Використання Інтернет-технологій як складової креативної освіти для розвитку інноваційної особистості»
Провідна ідея:
Поліпшення якості освіти є необхідною умовою формування інформаційного суспільства та конкурентоспроможної економіки.
Актуальність:
Інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом.
Завдання міського методичного об’єднання вчителів інформатики на 2014-2015 н.р. та основні напрямки роботи:
- Розвиток інформаційної культури особистості, основ критичного мислення та медіа-грамотності;
- Вдосконалювати педагогічну майстерність педагогів. Продовжити створення банку даних передового педагогічного досвіду з ефективного використання засобів загального та навчального призначення на уроках інформатики та базових дисциплін;
- Раціональне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, підвищенні кваліфікації педагогічних працівників та самоосвіти;
- Впровадження в навчально-виховний процес концепції Державної програми «Сто відсотків»;
- Раціональне використання можливостей системи всеукраїнського шкільного порталу «Класна оцінка» та участь в наповненні порталу;
- Впровадження в навчально-виховний процес Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
- Залучення у навчальний процес інформаційно-технологічних платформ нового покоління;
- Використовувати системний підхід до організації роботи із здібними та обдарованими учнями.
- Сприяння розвитку і поширення технологій дистанційного навчання, новітніх електронних навчальних засобів і ресурсів.
- Забезпечення засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання учнів.
- Створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
- Урізноманітнення функцій у навчальному процесі та прийняття більшої відповідальності за організацію і зміст навчання й викладання.
- Зміщення акцентів від передачі знань до організації навчання з максимальним використанням нових методів і джерел навчання в суспільстві.
- Поширення використання сучасних освітніх технологій та набуття у зв'язку з цим необхідних знань і навичок.
- Розширення співробітництва з іншими викладачами і зміна структури їхньої взаємодії.
- Посилення роботи з батьками учнів та іншими членами суспільства і залучення їх до активної участі в житті школяра.
- Надавати перевагу таким формам роботи з учнями, які забезпечують високий рівень активності кожного учня, максимальне включення його досвіду.
- Поліпшення якості шкільної освіти, створення механізму її стійкого інноваційного розвитку
- Доступ учнів та вчителів до високоякісних освітніх ресурсів з використанням високошвидкісних каналів
- Створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і ефективний доступ до них через Інтернет
- Формування дистанційної системи виявлення обдарованих учнів
- Підвищення кваліфікації вчителів та ефективних форм та методів викладання інформатики шляхом інтенсивного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес.
Немає коментарів:
Дописати коментар